Saturday, March 15, 2008

雞手鴨腳蛋糕班

department 搞的蛋糕班, 居然是 COUP kitchen, 居然是我一直勁想整的 strawberry mille feuille. 真係要多謝公司和搞手啦今次.

由於時間關係, dough 和 custard 都由導師事前準備好. 3個多小時的課程裡, 我們要做的只是不停地搓酥皮, 切士多啤梨和 zit custard. 酥皮搓完一次又要放進雪櫃再搓, 足足搓了 4 次才夠. 基本上, 我只負責了整個蛋糕製作的 15%, 導師見我不知所措的樣子總會衝過來幫忙, 最後還是加一句: "個蛋糕係你整架, 我八卦係隔離睇住咋." 掂!

精美情度當然不能和這個賣廣告的相比啦, 我問了很多次 "百力滋呢? 點解冇百力滋架?!", 連那條白色朱古力都欠奉. 味道方面, 很好味呀, 其實是沒可能難吃的.

最後, 大家都一致認為在家中再做的話, 要兩日兩夜開壇作法才能做好. 原來出街買蛋糕很划算.

所以弄蛋糕送人的朋友仔實在 sweet 爆.

2 comments:

Anonymous said...

So HAPPY!!!! hvt made cake for long long time la!!!!

myblahblahblah said...

今天同事說我的蛋糕應該特別好吃, 因為是導師幫我弄的. 灰左...

Related Posts with Thumbnails