Sunday, September 13, 2009

生活雜貨 1*SEP

* 很忙很多事做, 快快手地打一篇.

* 到診所拿點藥, 給我碰上個年輕, 溫柔, 操澳洲口音英語的醫生. 等取藥時, 目睹除下口罩的他, 嘩, 超級無敵勁靚仔!!!!! 雖然我已經不完全記起他的臉, 印象中跟潘瑋柏有點相像, 說話方式和某風靡萬千女同事的上司 100% 相同. 簡直是 light up my day, 以後有病沒病都要去看他.

* 朋友告訴我, 靚仔醫生在中區 OL 圈子中是出了名的英俊, 幾許辦公室女郎已經芳心暗許 (ok 這是我虛構的). 又, 原來大家都好喜歡古天樂, 要我拿靚仔醫生和古先生相比, ranging from 陳小姐到媽媽.

* 又又, 不小心夾傷手指的我又再去求醫. 居然有人認為我是存心弄傷自己去看他!!!!!! 十指痛歸心, 打後的時間都要用深色美甲物來遮掩.

* 或有機會參與一個汶萊項目, 一年內要到當地 8次!!!!!! 其貌不揚的我居然有機會到汶萊送外賣, 幾生修到. 有上司提議改用男同事前往, 是懷疑我會趁機經營副業對嗎?

* 太忙 + 躲懶, 沒有去 le creuset 開倉. 沒所謂啦, 現在一貧如洗都不能負擔這麼奢華的廚具.

* 最近浮誇言論: 現在要我拿錢出來就心驚.

* 本週溫習進度: 零. shame on me.

* 年初定下的目標, 不計年尾考試, 都全部達成了, 呵呵呵呵呵. 要繼續努力.

6 comments:

Unknown said...

如果你真係去得成汶萊, 我會去探你!!! 我都對呢個地方幾有興趣. 好似好神祕咁!!!

仲有好proud of 你可以達到哂自己o既目標, 相比起我呢個零目標o既遊魂, 唉.... should be shame on me instead!!!

Snowdrops said...

Lol, so how does that cute doctor compare with Mr. Koo?

Le Crueset "Hoi Chong"? Meaning it's on sale? I too have to save up to buy the pieces one by one (my collection so far consists only of two pots and two heart-shaped ramekins!).

Glad to hear you achieved most of your goals for this year, keep up the good work :)

myblahblahblah said...

sin sin - 你的目標是比較 long term 啫.

snowdrop - the cutest doctor ever is more of my type than mr. koo hehe

heart-shaped ramenkins from le creuset are my fave wedding gifts for young couples

Snowdrops said...

Re: heart-shaped ramekins. Great minds think alike, I've given them to friends as wedding anniversary gifts :) But if I were to wait til I got married before I get my hands on these, I'd either go mad with waiting or be induced into a foolish lifelong decision :P (Oh I just realised that Le Crueset has even more persuasive power to me than diamonds!!)

3妹 said...

就係其貌不揚,沒有經營副業的可能才找你呀....

myblahblahblah said...

snowdrops - good hints for your bf (or hubby?) haha

3妹 - 那裡要包住個頭你都有可能成為第79個妃嬪.

Related Posts with Thumbnails