Monday, June 15, 2009

賢妻良母訓練班 - shirmp with spaghetti


很愛很愛吃 cheesecake factory 的 shirmp with angel hair, 自己弄也不難. 打算扮野扮全套, 但樓下超市沒有 angel hair, 就用普通意粉代替都不會差太遠. 在 walmart 幾乎買齊所有調味粉, 又是比香港便宜許多, 全部住在廚房裡好有型. 誰會像我這麼笨老遠背回香港?

材料 (二人份): 大蝦 10 隻, 蕃茄 3 個, 意粉 3/4 包

調味: 蒜粉, 檸檬楜椒鹽, parsley flakes

做法:
1. 先把大蝦解凍, 並用調味醃 30 分鐘, 備用.
2. 蕃茄切粒, 備用.
3. 意粉出水, 拌入橄欖油, 略炒, 上碟備用.
4. 用牛油和橄欖油煎香大蝦至金黃, 上碟備用.
5. 沾用煎過大蝦的油炒蕃茄粒, 切記不要炒得爛溶溶, 鋪在意粉面.
6. 灑上 parsley flakes, 完成.

如果有焗爐就更好, 焗過的大蝦更香口和少油. 好想買焗爐和各項烘焙工具, 但我其實很怕和麵粉玩遊戲.

2 comments:

Unknown said...

hahaha... 有,我同你一樣老遠背住佢地返o黎,仲要後悔買得太少!!!!!! ><

俾多d小tips你,應該會再好味d!
炒意粉時,除左橄欖油,都可以落返少少調味,會再香口d!又或者用大蝦油炒意粉instead of炒蕃茄! =]

用新鮮蝦啦,會鮮味好多,同埋你想d蝦賣相靚d,可以係背脊界穿,將條尾穿過去先煎又或者用牙簽吉住個position先煎,就會條尾伸高架啦!!! haha... XD

記住下次住俾我食,同埋我係500%支持你買焗爐架!!!! =p

myblahblahblah said...

>牙簽吉住個position
係囉, 我就係唔想佢彎弓蝦米咁, 下次試下先.

你留咁大段言, 深深感受到你隔離自閉的苦悶.

Related Posts with Thumbnails