Thursday, September 6, 2007

女子監獄

嘩... 呢個星期返工完全處於精神緊張狀態. 我負責的工作, complexity 雖然很低, 數量卻很多, 而且全是爆煩人的 coordination 工作, 每天都在覆二萬個 back and forth 的 email. 另加一個叫你做, 轉個頭就 expect 你做好的老闆, 及一個要求你每個星期和他單獨見面30分鐘 update 自己工作, 討論個人目標的老闆. 發生咩事呢請問?! on-going coaching 都唔使 weekly 咁疲勞轟炸呀?!

受得起人工, 就預左. 雖然, 是辛苦錢...

但係...

冇理由要一個星期 2 次 lunch & learn, 搞埋些 lunch time coverage 使 lunch hour 變相由個半鐘減到一個鐘呀?! 幾時變左女子監獄架呀度?!

話俾人聽自己係呢個行頭做都冇人信.

No comments:

Related Posts with Thumbnails