Tuesday, April 22, 2008

賢妻良母訓練班 - 燜牛肋條

身為地獄廚神的我, 決定進行賢妻良母訓練班特訓. 曾把我看扁的人, 走著瞧啦, 哼! OKOK 我說過妻子的功能不在煮飯, 但有時做人都不能太有個性. 唉.

*燜牛肋條*

材料: 牛肋條 1 公斤, 紅蘿蔔 1 條, 白蘿蔔 1 條, 蒜頭少許, 薑少許

調味: 老抽 5 湯匙, 白酒 3 湯匙, 麻油少許, 冰糖少許



做法: (非常簡單)

1. 先把牛肋條切粒, 備用.
2. 把鑊燒紅, 加入薑和蒜頭略炒.
3. 下牛肋條, 炒 5 分鐘至半熟.
4. 加入三碗水和調味, 燜上一個小時.
5. 把切成粒狀和薄片的紅, 白蘿蔔下鑊, 煮20分鐘, 完成!

最後, 把滾熱的醬汁泡熟非洲小米 couscous 伴著吃, 超級美味.

2 comments:

Unknown said...

果然係賢妻良母喎!哈哈!下次要煮埋俾我食!

myblahblahblah said...

希望我可以 keep 到一個星期學做一樣菜啦!

Related Posts with Thumbnails