Friday, October 26, 2007

五星級飯盒

百佳飯盒: $10
大班飯盒: $15
鏞記飯盒: $25
大家樂飯盒: $26 (大家樂居然貴過鏞記. 咩世界呀呢個?!)

港島香格里拉飯盒... 是鏞記大家樂的 6 倍, 大班的 10 倍, 百佳的 16 倍

$160!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






















好多野食架?!
- 沙律, 包包, 煙三文魚, 薄牛肉片, 朱古力蛋糕 (根本就是飛機餐的組合).

好好味架?!
- 三個字: 不.好.吃.

今天打去預訂星期一的飯盒時. 得到的回覆居然是: 我地星期一做唔到呀. 因為飯盒用的紙盒從外國打造回港, 存貨用盡, 新貨未到.

敝行的業績震驚華爾街, 如此時勢, 還在吃貴價飯盒, 我們應該引疚辭職嗎?

2 comments:

C.M. said...

我比班同事睇左你個飯盒,哇哈哈... 個個都話難怪你地公司業績可以震驚WJ。

C.M. said...

WJ X
WS

Related Posts with Thumbnails