Monday, July 20, 2009

暑期活動巡禮


又放假啦. 由今個星期開始, 每隔一個星期就放一個星期假, 直至八月中下旬. 好生羨慕嗎? 我連自己何時放假都不能話事呀. 為了安排這休假, 這個週末都乖乖在家中工作. 數數手指, 每年年假20天, 加上無薪假, 考試假, 未計公眾假期, 一年都有3個月不用上班. 這樣想, 大概我會好過點.

既然放假, 又不想去旅行, 唯有安排大量暑期活動給自己啦. 2009 暑期活動巡禮:

- 書展: 沒去好幾年了, 找個平日下午去搜羅食譜書
- 鋼琴: 10 年沒有打開鋼琴的我, 早已混淆琴鍵和電腦鍵. 粗線條我的橫看豎看都不像鋼琴美少女
- golf: 在日本人指點下, 總算能把波打出
- 游水: 新加的項目, 不過先要買游水泳衣
- 迪士尼: 買了年票, 假期例牌活動
- 離島: 陪親友參觀打發時間
- 睡眠: 老了, 一晚睡不夠多多都補唔返

剛好今天打了 golf, 畢竟身上流著 south carolina 的血, 點都打得兩下既. 嘻嘻.

2 comments:

Unknown said...

一年有三個月假,聽落變得好令人羨慕!!!最吸引o既莫過於已成返工一族都仍能列出不比學生們弱的暑期活動!!!!

唉,我都想呀...... >.<

myblahblahblah said...

都係打發時間 jeh

Related Posts with Thumbnails