Saturday, August 4, 2007

看戲

和友人圓碌碌在 MSN 上商量著購買電影票的事...

我: student ticket for your bro in law?
圓: and me
圓: and winney (圓碌碌太)
我: !!! (呢班人做左好多年野啦擺明...)
我: HOW COME (大草表示我的大驚訝)
我: then me too (係唔底得架啦)
我: i have a cxexsxn student id
圓: if they check the date
我: it doesnt have a date
圓: we can try
圓: speak english
圓: and bad cantonese

其實那只是 $35 vs $50 的分別. 從小處慳來的都不夠從大處花掉...

No comments:

Related Posts with Thumbnails