Friday, August 24, 2007

想像力

天才少女作家說起某個星期天在住所附近的大家樂遇見大佬和大嫂.

天: 我見到佢地一齊食早餐呀, 仲有個o急.
我: 然後呢...?!
天: 可能佢地係去旅行前食早餐.
我: 下, 就係咁咋...?! 仲以為你話佢地殺完人, 藏左條屍係個o急度, 個o急又無啦啦爆左, 條屍跌左出黎, 俾人見到哂, 就報警, 將佢地拘捕...
天: ...........

G 小姐說我是想像力很豐富的人, 會跳過很多步來思考. (注意是想像力 imagination, 不是創造力 creativity) 嘩, 咁我絕對是做 leader 的人才啦!!! 諗多人幾步喎, 直情係 visionary 啦!!! 想像力真係幾豐富呀下我...

No comments:

Related Posts with Thumbnails